12 Eylül 2011 Pazartesi

Bir Başkadır Ankara Geceleri...

Siz hiç Ankara'yı gece gördünüz mü?Ben gördüm...

Yıllar yıllar önce hani ben daha genç ve güzelken -epey zaman geçmiş aradan hay allah- erkek arkadaşım dedi ki "Bak seni çok güzel bir yere götüreceğim Ankara'yı gece haliyle izleyebileceksin" Safım ya sevine sevine düştüm yola AA oda ne azıcık gittik bir yolun başında durduk karşımızda bütün haşmetiyle Ümitköy'deki çevre yolu tamam ışıl ışılda Atakule filan bekleyen bir bünyeye tuhaf geldi dönüp baktım;benim ki sevine sevine "Bak dedi nasıl romantik di mi?"
Kıyamadım bıraktım mutlu olsun...

Bence;
Hala güzelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ey Aşk...İlk Aşk...En Aşk...

Hayatın on altısında, kalbin baharında, Ege'nin serin sularında; Yeşil gözlerle baktı bana aşk. Ey aşk,ilk aşk,en aşk... Yıllar geç...