3 Temmuz 2011 Pazar

Merhaba...

Herkese iyi geceler...
İlk yazımda ne yazabilirim diye uzun uzun düşündüm;sonrasında ise kendimi akışa bırakmaya karar verdim hadi hayırlısı...
Ben Alin...Kahveyi,çikolatayı,sinemayı çok severim;zeytinden ve her türlü sakatattan ve riyakarlıktan nefret ederim...Çok okurum çokda düşünürüm ama düşündüklerimin hepsi kafamın içinde bir köşede kapalı kalır...Eee düşün düşün nereye kadar sonuçta kafanın belli bir hacmi var baktım olmuyor düşüncelerimi paylaşabileceğim bir yer olsun istedim böylelikle Alin'ce doğdu...
Burasının benim için neyi seviyorsam,neden nefret ediyorsam,neyi hayal ediyorsam kısaca hayatta bana göre olan herşeyi paylaşabileceğim düşüncelerimi özgürce aktarabileceğim bir yer olmasını istedim..
Okuyanlar içinse göreceğiz bakalım umarım okunmaya değer olurum...

Bence
Okuyun ve okutun ;-)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ey Aşk...İlk Aşk...En Aşk...

Hayatın on altısında, kalbin baharında, Ege'nin serin sularında; Yeşil gözlerle baktı bana aşk. Ey aşk,ilk aşk,en aşk... Yıllar geç...